رویکرد های آموزشی جهت حل مشکلات نوشتنReviewed by محمود دبستانی on Jul 19Rating:
پژوهش حاضر به منظور شناسایی و حل مشکلات نوشتن ( نارسا نویسی ، وارونه نویسی ، و قرینه نویسی) در دانش آموزان با نیازهای ویژه ( اختلال یادگیری) می باشد. اگر ندانید به کجا می روید ، هر راهی شما را اغفال خواهد کرد. این نکته در مورد ناتوانی های یادگیری هم مثل سایر جنبه های دیگر زندگی مصداق دارد. وقتی بخواهیم مشکل و مساله ای را بشناسیم که کودک دارای نا توانی های خاص یادگیری با آن مواجه است ، ناگزیر به تدارک و کاربرد یک روش علمی هستیم. در میان مهارت های پایه ، نوشتن ملموس ترین مهارت نام گرفته است. تفاوت نوشتن با سایر مهارت های ارتباطی این است که نوشتن سندی کتبی از خود بجای می گذارد. عمل نوشتن در واقع با چند مهارت بسیار مشخص از جمله : توانایی نگهداری موضوع در ذهن ، تنظیم موضوع در قالب کلمه ، ترسیم گرافیکی شکل هر کلمه و … سر وکار دارد.
کاربر گرامی بلافاصله پس از خرید محصول ، لینک دانلود به ایمیلتان ارسال می گردد.
پیشنهاد می کنیم از این مطالب نیز دیدن بفرمایید.
خلاقیت کودکان و تاثیر محیط بر آن عوامل سازندة محيط براي كودك عبارتند از: فضاي كافي براي فعاليت وسايل بازي مناسب دوستان مهربان آموزش و راهنمايي و وظايفي كه به آنها محول ميكنيم که در حيطة توانايي آنهاست. براي اينكه يك وسيله به بهترين وجه ممكن طراحي…
افت تحصیلی و علل ایجاد آن در اين تحقيق قصد داريم اولاً به بررسي علل افت تحصيلي كه يكي از بزرگترين معضل هاي جامعه امروز ما و به خصوص آموزش و پرورش مي باشد، بپردازيم. ثانياً راههايي براي مقابله با آن بيابيم. البته تمام مطالبي كه…
افلاطون از تولد تا مرگ افلاطون در آتن يا آژين نزديك آتن محتملاٌ در 427 پيش از ميلاد به دنيا آمد. وي از يك دودمان اشرافي بود كه در بين نياكانش شخصيت هاي برجسته اي وجود داشتند. نسب پدرش آرسيتون بكودروس آخرين پادشاه آتن و…
محمود دبستانی فارغ التحصیل رشته ی روانشناسی کودکان استثنایی در مقطع کارشناسی هستم،
از سال 1386 تا کنون به تدریس کودکان با نیاز های ویژه ی ذهنی اشتغال دارم.
برای همه ی شما کاربران عزیز و گرانقدر آرزوی سلامتی و بهروزی دارم.
ما را از نظرات ارزنده ی خود بهره مند سازید.یا علی!